Bedankt voor je aanvraag!

Fijn dat je contact met ons opneemt. Dit kun je van ons verwachten:

  1. We gaan meteen voor je aan de slag

We verwerken je aanvraag binnen 24 uur, met zorg en aandacht.

  1. We zoeken de juiste behandelaar voor je uit

Om je goed te en snel te helpen, koppelen we je aan de best passende expert binnen ons team.

  1. We nemen snel contact met je op

Binnen 24 uur bellen we je om samen een afspraak in te plannen. Als bellen niet lukt, ontvang je een e-mail van ons.

Goed voorbereid naar je afspraak?

Neem je ID kaart mee

Bij je eerste afspraak vragen we je om een geldig identiteitsbewijs (paspoort, ID-kaart of rijbewijs) te laten zien. Dat is verplicht volgens de zorgverzekeringswet.

Neem een handdoek mee

Voor een frisse en hygiënische praktijk vragen we je om je eigen handdoek mee te nemen. Die gebruik je tijdens de behandeling.

Kom op tijd

We willen jouw tijd zo goed mogelijk benutten. Kom daarom op tijd, zodat we direct kunnen starten en jij het meeste uit je afspraak haalt.

Goed voorbereid naar je afspraak?

Neem je ID kaart mee

Bij je eerste afspraak vragen we je om een geldig identiteitsbewijs (paspoort, ID-kaart of rijbewijs) te laten zien. Dat is verplicht volgens de zorgverzekeringswet.

Neem een handdoek mee

Voor een frisse en hygiënische praktijk vragen we je om je eigen handdoek mee te nemen. Die gebruik je tijdens de behandeling.

Kom op tijd

We willen jouw tijd zo goed mogelijk benutten. Kom daarom op tijd, zodat we direct kunnen starten en jij het meeste uit je afspraak haalt.

Goed voorbereid naar je afspraak?

Neem je ID kaart mee

Bij je eerste afspraak vragen we je om een geldig identiteitsbewijs (paspoort, ID-kaart of rijbewijs) te laten zien. Dat is verplicht volgens de zorgverzekeringswet.

Neem een handdoek mee

Voor een frisse en hygiënische praktijk vragen we je om je eigen handdoek mee te nemen. Die gebruik je tijdens de behandeling.

Kom op tijd

We willen jouw tijd zo goed mogelijk benutten. Kom daarom op tijd, zodat we direct kunnen starten en jij het meeste uit je afspraak haalt.

Wat te doen bij het afzeggen van een afspraak?

Ben je verhinderd? Laat het ons maximaal 48 uur voorafgaand aan je afspraak aan ons weten. Dit kan per e-mail of telefonisch (0346-580 000). Onze receptioniste plant graag een nieuwe afspraak met je in. Meld je je niet of te laat af, dan zijn we genoodzaakt een no-show tarief in rekening te brengen. 

Wat te doen bij het afzeggen van een afspraak?

Ben je verhinderd? Laat het ons maximaal 48 uur voorafgaand aan je afspraak aan ons weten. Dit kan per e-mail of telefonisch (0346-580 000). Onze receptioniste plant graag een nieuwe afspraak met je in. Meld je je niet of te laat af, dan zijn we genoodzaakt een no-show tarief in rekening te brengen. 

Wat te doen bij het afzeggen van een afspraak?

Ben je verhinderd? Laat het ons maximaal 48 uur voorafgaand aan je afspraak aan ons weten. Dit kan per e-mail of telefonisch (0346-580 000). Onze receptioniste plant graag een nieuwe afspraak met je in. Meld je je niet of te laat af, dan zijn we genoodzaakt een no-show tarief in rekening te brengen. 

Volg de laatste ontwikkelingen op onze Fitmakers aan de Vecht sociale media kanalen.

Volg de laatste ontwikkelingen op onze Fitmakers aan de Vecht sociale media kanalen.

Volg de laatste ontwikkelingen op onze Fitmakers aan de Vecht sociale media kanalen.